14 Aralık 2007 Cuma

Değerli Öğrencilerim

TATİL BAŞLIYOR...
TATİLDE DE KİTAP OKUMAYA DEVAM İNŞAALLAH.
ÖZELLİKLE HAK DİN KİTABIMIZ KUR'AN-I KERİM-İ OKUMAYA DEVAM...

Hiç yorum yok: